Schmidt Jørgensen & partnere trækker på over tyve års erfaring, når vi rådgiver ledere i brugen af kommunikation, der skaber resultater.
Det er erfaringer, der stammer fra samarbejdet med kunder fra bl.a. finanssektoren, techbranchen, byggeriet, energisektoren, retail, private fonde og organisationerne bag store offentlige kampagner.
Værktøjerne er PR, sociale medier og alle tænkelige variationer inden for intern og ekstern kommunikation, når vi i tæt samarbejde med vores kunder udvikler og søsætter en kommunikationsstrategi. 
Hos Schmidt Jørgensen & partnere er vi et lille hold med store kræfter, og har et håndplukket hold af partnere, som hjælper os med de ting, der kræver særligt, specialiserede kompetencer. 

Bygget på erfaring

Schmidt Jørgensen & partnere er stiftet af direktør og rådgiver Thomas Schmidt Jørgensen. Han er tidligere direktør og partner på nogle af landets største bureauer, heriblandt PrimeTime, Holm, e-types og Brandhouse.   
Thomas har rådgivet virksomheder, organisationer og enkeltpersoner inden for kommunikation, ledelse og forretningsudvikling gennem de sidste 20 år.
Det drejer sig blandt mange andre om: Realdania, Newsec, Arbejdernes Landsbank, Totalkredit, ROCKWOOL, VELUX, Experian, BEC, Adobe Systems, Hewlett-Packard, SE (Syd-Energi), SEAS-NVE og DK Company, Oracle m.fl.